Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Nagradna igra za slovenske bralke

Živjo vsem skupaj! Odločila sem se prirediti eno nagradno igro samo za slovenske bralke, in sicer podarjam Beauty UK Day&Night paleto ter 2 Essence laka Electric Blue in Passion for Fashion. Sodelujete lahko tukaj na blogu ali pa na moji Facebook strani, ker pa je nagrada samo ena, prosim, da sodelujete samo enkrat, se pravi, da izberete samo ENO opcijo. 

Pravila so taka:
1. Biti morate že obstoječa spremljevalka mojega bloga (se pravi, da ste moj blog spremljale že pred to nagradno igro) prek GFC ali Bloglovina (spodaj v komentarju mi zapišite, kako spremljate moj blog in pod katerim imenom). 
2. Prav tako mi morate v komentarju postaviti neko vprašanje o blogu/bloganju, lahko tudi meni, na katerega bom odgovorila v prihajajočem Questions and Answers postu. 

Za sodelovanje morata biti izpolnjena oba pogoja. Časa imate do nedelje (22. 9.) do polnoči, nagrajenka pa bo razglašena v ponedeljek, 23. 9., na Facebook strani (pa tudi v tem postu spodaj bom objavila, če katera slučajno nima Facebooka). :)

EDIT: Zmgovalka je bila izžrebana, in to je  Nastja Perovnik, ki je sodelovala preko Facebook strani. Čestitke. :)


Vso srečo vsem!

*Paleto sem za nagradno igro prejela od spletne trgovine Ličila.si.

Yorum Gönder

0 Yorumlar